Omluvenky CZSL & CZSL2

Vydáno: úterý 7. srpna 2012 - CZSL™ Blog v Štítky:
25


Vzhledem k odstávce CZSL fóra jsme přišli o místo pro omluvenky, ale postačí prozatím tento "článek".
Do komentáře napište Váš nick a my si poznamenáme, kdo se omluvil a kdo nikoliv.
Nadále platí, že Čtvrteční tréningy jsou POVINNÉ.

25 komentářů:

  1. Anonymní says:

    omluvám se ... od čtvrtka 9.8 odjíždám pryč a vrátím se 19.8
    - MajklCZE

  1. Anonymní says:

    omlouvám se z tréningů z 26.7. a 2.8. byl sem na dovče :-(
    – tomcatCZ

  1. 2 - tomcatCZ
    díky, to nemuselo bejt. Hlavní jsou omluvenky na tréningy co budou.

  1. Anonymní says:

    omlouvám se z pozdních přichodů na tréning...a ani jsem tam možná i nebyl...byl jsem mimo město..oldas46

  1. Anonymní says:

    Ahoj omlouvam se,ze nejspis nebudu 9.8. na treningu CZSL2 z duvodu Upgradovani me PC sestavy


    Carbik CZSL2

  1. Unknown says:

    Ahoj,omlouvám se na čtvrtek 9.8.,z tréninku ...odjíždím na SC,asi do konce týdne ...díky emiro1976

  1. Anonymní says:

    vo stvrtok nebudem..ruch chorzov prehra a ja im k tomu hlasivkami pomozem :-) seyo

  1. Colin says:

    Omlouvám se ale asi měsíc nebudu moct kvůli netu chevchelioscz

  1. Anonymní says:

    Na čtvrteční trénink 9.8 dorazím s menším zpožděním díky za pochopení ;-)

    44jirou44

  1. Anonymní says:

    Ahoj já jsem na výletě s rodinou. Nevím kdy přijedeme. Proto se chci umluvit s dnešního tréninku.
    9.8. Mluvín

  1. Anonymní says:

    Nazdar ludia prepacte ale dnes na trening nedorazim lebo idem na pivo. (patrikos68)

  1. Unknown says:

    Bohužel dneska ráno mi odešla zvukovka, takže na tsku budu kničemu. Nic neuslyším a nikdo mě taky ne. Zoubek

  1. Anonymní says:

    Palwyk - Pánové omlouvám se z tohoto celého týdne co byl. Byl jsem s drahou polovičkou na dovolené

  1. Unknown says:

    čau lidi, od 13.8 do 22.8 letím na dovolenou, takže se omlouvám ze všech akcí v tomto období ;) Denny101 (flavia)

  1. Nazdar, chcel by som sa ospravedlniť z tréningov od 14.8 do 22.8 kvôli dovolenke :) //bubakovsky

  1. Anonymní says:

    Ahoj, omluvte mne z tréningů od 13. srpna (včera)až do konce prázdnin. Mám brigádu a jsem rád, že dolezu do postele, natož abych ještě hrál WoT :( . // Honza0297

  1. Unknown says:

    Zítra,14.8.,nebudu na tréninku,služební cesta ...emiro1976(akademik)

  1. Midzi says:

    omlouvám se za tento týden, v pondělí mi zdechl počítač a už se nerozběhl. Zkouším nový ale nedá se zatím hrát. O víkendu bude čas to zprovoznit. Hodně štěstí Midzi

  1. Anonymní says:

    Nazdar ludia ,odchadzam na chatu a vratim saž v nedelu na buduci tyžden takže tu nebudem . Na mojom učte sam tam bude hrat moj kamarat. (patrikos68)

  1. Anonymní says:

    Zdar chlapi.Omlouvame se Kapi1986 a Palwyk z dnesniho treniku,ale musim preinstalovat windows a nestihame.Palwyk mi to preinstalovava.Sorry Kapi1986 a Palwyk

  1. Anonymní says:

    Omluvám se z čtvteční tréningu 23.8. Jsem na dovolené. Mluvín

  1. Anonymní says:

    Omlouvám se ze čtvrtka 23.8.. Jedem pro malýho na tábor. Lahvon

  1. Unknown says:
    Tento komentář byl odstraněn autorem.
  1. Unknown says:

    zítra 23.8.2012,se omlouvám z tréninku,opět SC ...emiro1976

  1. Anonymní says:

    Zdar, dnes 23.8.2012, se omlouvam, ted jsem dorazil domu. Jeste musim dodelat veci do prace a pak budu moct :-( Ale to bude az tak kolem 21hod. Zephid